ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 23:51
مرگ یک وحشت لاینحل است ،نه برای اینکه اذیتت می کند ،بلکه به این دلیل کهپر از رویاهای وحشی استکه نمی توانی از آن بیدار شوی فانوس خیال اینگمار برگمان پیوست:مرگ شاید اونقدر که میگن ترسناک نباشهنوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۶ساعت 19:49 توسط V| دیالکتیک تنهایی...ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 23:51
سعدی تعریف جدیدی از انتظار ارائه کرد اونجا که گفتخرم آن روزکه بازآیی و سعدی گویدآمدی وه که چه مشتاق و پریشان بودماونقدری غمگینم که بی سابقه اس کاش برنگردینوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم مرداد ۱۳۹۶ساعت 18:6 توسط V| دیالکتیک تنهایی...ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 23:51
صدای باد میاید عبور باید کرد و من مسافرم ای بادهای همواره
کدام را بنویسم، کدام را بسپارم
دلی که از تو گرفته...
دلی که بی تو گرفته...!؟
نوشته شده در دوشنبه نهم مرداد ۱۳۹۶ساعت 20:16 توسط V|
ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 9:31
ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 9:31
ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 9:31
ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 9:31
ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 9:31
ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 9:31
ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 9:31